Reklamácia
Ako správne postupovať pri reklamácii
Záruky:
Bežný zákazník: 2 roky záruky, možnosť predĺženia bezplatne na 3 roky
Firma a nákup na IČO: záruka 1 rok, možnosť predĺženia bezplatne na 3 roky
- Pokiaľ sa Vám v záručnej dobe vyskytne nejaká výrobná vada alebo skoršie opotrebenie než je garantované výrobcom
- Kontaktujte nás na emaile: info@dewalt-slovakia.sk
- V emaile uveďte že chcete objednať zadarmo reklamačný zvoz, uveďte číslo faktúry a napíšte adresu na ktorú má byť zvoz objednaný
- Zvoz vám objednáme na vami určenú adresu
- Stroj očistite a riadne zabaľte aby nedošlo pri preprave k poškodeniu
- Do balíka pribaľte kópiu faktúry popis závady a prípadne certifikát k 3 ročnej záruke
- Po objednaní zvozu vám do 1-2 dní kuriér doručí štítky s čiarovým kódom v dvoch vyhotoveniach, jeden nalepíte na balík a druhý si ponecháte ako potvrdenie, že ste balík odovzdali prepravcovi pre prípad straty
- Pokiaľ máte balík riadne zabalené a štítok nalepený, zavoláte na telefónne číslo, ktoré je na štítku spravidla to býva 5 miestne číslo (nevolať na číslo príjemcu firmy BAND SERVIS), a oznámite že balík je pripravený na expedíciu
- Do druhého dňa by mal doraziť kuriér a balík je na ceste priamo do autorizovaného servisu do Trnavy
- Hotovo
- Pre prípad preverenia riešenia reklamácie, termín opravy atď. prikladáme nižšie kontakt na servis
- Pokiaľ sa vaša firma alebo bydlisko nachádza blízko autorizovaného servisu v Trnave, je možnosť aj dopraviť osobne reklamovaný tovar do reklamačného servisu
Formulár pre odstúpenie od zmluvy na stiahnutie tu.
Autorizovaný servis
BAND SERVIS s.r.o.
Paulínská 22
917 01 TRNAVA
tel: +421 335 511 063
fax:+421 335 512 624
e-mail: p.talajka@bandservis.sk